Sunday, June 3, 2012

Vilken vecka !!

                                          Vilken vecka !! Jag lyckades trampa av mig halva skon i
                                           onsdags em. Matte och husse ryckte ut med verktyg.
                                          Lyckades knippsa av sömmarna och rätta till tå kappan.
                                          Den satt fast på ena sidan. Sedan fick jag gå med silvertejp
                                          och lindad hov, för de ville inte att hela skon skulle lossna.
                                          Men det fungerade super. Hovis kom på fredagen och fixade
                                          till det. Det fattades lite hov när han filat bort det dåliga.
                                          Men vad han kan !!! Kom med en form av silicon som fylde
                                          tom rummet. Vet ni vad det bästa var ??? Jag fick vila i 4 dagar !!!
                                          Matte sa att passa på och njut för det blir inte mer i sommar !! Ha ha
                                          Får hjälp att bli av med sista pälsen, matte på en sida
                                          och Ripurh på den andra.

1 comment:

  1. Det finns en sak jag inte saknar med Sam. OCh det är hans hovar;) I rommar måste jag ta mig i kragen och hälsa på er!!! <3

    ReplyDelete