Thursday, November 29, 2012

Jag hänger med !!!

                         Ni behöver inte vara oroliga jag lever !!!!
                        Matte har bara problem med kameran så det blir inga bilder just nu.
                        Nu kommer nog vintern till skåne, äntligen !!!!!
                       Hovis var här i dag och jag blev varmskodd. Jag är hur coool som.
                       Han kommer var 5 vecka för att fixa mina dojjer. Matte har fått extra jobb.
                       Hon mockar till två hästar och får pengar för det. Mer saker till mig ha ha...
                                                           Vi åter kommer !!!!Tja...

1 comment:

  1. Nu såg jag att du hade använt upp allt ditt utrymme =)
    Man får 1GB gratis på Picasa, och efter det får man betala.
    Har raderat alla inläggen från 2011, så nu kan du ladda upp lite igen.

    ReplyDelete