Tuesday, December 25, 2012

GOD JUL !!!

                                           Några dagar innan jul trampar vi hem, matte å jag
                                          från ett pass i ridhuset, matte tycker om att hålla i gång.
                                          Hon säjer att vi mår bra av det..... vet inte jag det. Hm

                                          Vi var ena på julaftons morgon på heeela anlägningen..
                                          Bjöd på horsemanship sedan som belöning för att jag
                                         var sååå duktig fick jag rulla mig i grusen sköööönnnntttt......
                                             Jag i min nya grimma och tomte mössa, matte åkte med på ett hörn.
                                             Vi önskar GOD JUL till alla häst vänner där ute !!!!
                                          Olle har också fått julpyntat.

No comments:

Post a Comment