Monday, February 11, 2013

Det flyter på !!!

                                          Jag är sååå trött. Sover som bara den när matte kommer.
                                          Någon dag tog hon ut de andra hästarna utan att jag brydde mig
                                          låg kvar å nannade...
                                          Veckorna bjuder på turer i underbara skogen.
                                          Vi rider i ridhuset också allt flyter på bra, matte säger att jag är duktig.
Nöjd å glad å väntar på lunch.
                                         Vi kör horsemanship också får jag rulla mig super skööönt !!!
                                         Just nu kliar det i pälsen. Matte drar päls varje dag på mig,
                                         det är ett evighets jobb....

No comments:

Post a Comment