Friday, March 15, 2013

TORV MIX

                                          Matte har bytat underlag i min box. Kutterspånen
                                          blev inte liggande när jag reste mig, matte är rädd att
                                          jag skall sträcka mig om jag inte får fäste. Så efter mycket
                                         undersökning köpte hon torv mix och sedan blandar hon med
                                         lite kutter spån. Snacka om att mina hovar mår kanon av detta !!!
                                        Matte blev förvånad !! det ser ut som de har varit oljade på natten.
                                         Detta kommer att fungera kanon inte minst på sommaren.
                                          Hovis har varit här. Blev en runda till med snösulorna...
                                          Matte säger att vi alldrig har haft de i 4 månader....
                                          Sedan åkte broddarna i igen efter som vi vill ut i skogen.

No comments:

Post a Comment