Monday, July 9, 2012

Kliar gott !!!

                                          Vi var i skogen i onsdags, ett träd hadde trillat.
                                           Matte sa: vi kommer nog igenom..
                                          Jag stanade mitt i, ni kan tro grenarna kliade gott på ryggen!!!
                                          Som ni ser så var inte hållet så stort. Matte bara skrattade
                                          åt mig och sa du är för go!!! Jag vet....
                                         Kan tala om att nu har skogen invaderats av bromsar och annat skit.
                                         Matte blir lite lätt hysterisk !!! Jag blir nästan mer rädd för hennes
                                         ihärdigt viftande med spöet än för flugerna. Ha ha

No comments:

Post a Comment