Sunday, July 29, 2012

Städat och badat.

                                          Som du ser" Malin" så har vi en box för Bamse !!!
                                          Matte säger att han kan flytta ner när han blir gammal. Ha ha
                                          Under tiden som jag har semmester så har matte
                                          inte legat på lat sidan. Stallet är skurat i alla vrår.
                                          Jag har fått årets bad också!!! Det var skönt att bli avkyld.
                                          Men när hon sprutade mig i huvudet var jag tvungen att
                                          protestera lite. Annars skötte jag mig super bra som jag alltid gör !!!

1 comment:

  1. Jag skulle skicka ner ALLA mina hästar till dig om jag kunde! Du sköter dem så bra. Passar du dig inte kanske jag sätter honom på en trailer ner när han blir gammal;)

    ReplyDelete