Monday, September 17, 2012

Härliga dagar....

                                                  Behöver jag säga att livet leker !!!
                                                   Matte trodde jag skulle vara piggare och orka mer
                                                   nu när jag blivit av med pälsen tji fick hon. Ha ha
                                                  Gjorde ett bra pass i ridhuset i dag, sedan släppade
                                                  matte hem mig som vanligt.
                                                    Ripur har det lyxigt han behöver inte göra något.
                                                    Men jag tror nog att jag har det lite roligare.
                                                  

No comments:

Post a Comment