Monday, September 24, 2012

Spppåååån.

                                          Nu skall vi nog klara oss ett tag med spån, tror jag.
                                          Raska steg mot matte, hon kommer med hö till oss.
                                          Sen kom det några dagar med en massa regn hu.
                                          Typiskt min matte : hon hadde bestämt att vi skulle i skogen
                                          i söndags, så blev det skit väder men tror ni hon ändrade på
                                          planerna ? NEJ !! Blev en promenad med regn täcke och regn klädder på.
                                          I en hel timme gick vi , kan väl säga att jag inte tyckte det var toppen.
                                          Men efter åt kändes det skönt att vi tog en runda ändå. Vi var sååå
                                          blöta, men mitt täcke höll mig torr, super täcke...
                                         
                                         

No comments:

Post a Comment