Friday, August 24, 2012

Årlig koll !!!

                                         Vet Helen var här och kollade tänderna och vac mig.
                                         Jag vet inte vad det är men jag blir så trött och tung i huvudet.
                                         Allt var super bra hadde några kanter som var vassa, så
                                         de slipade hon ner, helt normalt. Inget som hadde med utrustningen
                                         att göra sa hon. Skööönt.
                                                   Fick stå inne 2 timmar sedan var jag på "G" igen.
                                                   Sköte mig perfekt...Matte sa vi ses om ett år !!!!
                                                   Får vila ett par dagar nu sa matte och det gör jag gärna. Ha ha

No comments:

Post a Comment