Wednesday, August 8, 2012

Lilla jag !!

                                          Kan man få en morot ?? Ni ser hur söt jag är !!!
                                          Hovis var här och varm skodde mig, gick super bra.
                                          Han sa : Ann vilken super trevlig häst du hittade.
                                          Han är min "favooo", jag blev veckans häst han tog kort på mig...
                                         
                                                Behöver jag säja att det är gott med hö !!!!
                                                På lördag skall matte högtrycks tvätta min box,
                                                sedan är hela stallet tvättat......
                                                Matte har en överraskning till mig, ni får se bild senare !!!!

No comments:

Post a Comment