Thursday, August 16, 2012

Nu är jobbet igång.....

                                          Härliga turer i skogen, vi träffar mammor med barnvagnar
                                          och joggare. Jag bryr mig inte om något. Det är bara kul !!!
                                          Vi kör varannan i skogen och på banan..
                                          Bra tänkt av matte tycker jag. Skrittövningar med många
                                          volter, serpentiner, skänkelvikning, halter och igång sättningar.
                                          Matte säjer att det är viktigt att jag trampar på med bakbenen.
                                          Hon är väldigt noggran har koll på mig hela tiden.
                                         Så jag går rakt och inte skuter ut bogen eller rumpan.
                                         Ja ja det blir nog bra !!!
                                        

No comments:

Post a Comment