Thursday, October 18, 2012

Nu kan det bli - 20 jag är rustad !!!!

                                          Jag inviger min nya vatten tunna super bra att dricka ur.
                                          Morfar har gjort ett super bra snickar jobb. Nu skall inte
                                          mitt vatten frysa i första taget. Matte har lock till också.
                                          Ett  mjukt som passar i tunnan sedan en trä skiva att lägga på
                                          inför natten.
                                      
                                          Ljus och fräch tunna lätt att hålla ren.
                                         Min slowfeeder låda har varit på service i sommar.
                                         Nu är den i gång för fullt, matte tycker det känns så
                                         bra för jag har att pyssla med läääänge.

No comments:

Post a Comment