Tuesday, October 23, 2012

Sköna Höst !!!!

                                         Matte säger att skogen är underbar just nu med alla färger.
                                         Vet inte om jag är så lyrisk som hon ....
                                          Men det är ju alltid trevligt att komma ut en tur och
                                          slippa hagen för ett tag.
                                          Detta möter oss så fort vi kommer in i "min" skog.
                                          Jag tog en bit av skogen med mig hem !!!!
                                          Matte hadde för mycket pengar så jag fick ett nytt
                                         100 g stalltäcke. "Pyjamas".....

1 comment:

  1. Så mysigt det ser ut!!!!! Å vilket underbart täcke.

    Pussa Sammen från mig <3

    ReplyDelete