Monday, October 29, 2012

Tävling....

                                                    Varm skodd !! så ser det ut när hovis har gjort tryck
                                                     av den varma skon som skall på. Jag är en cool kille
                                                    bryr mig inte om att det ryker och fräser å luktar.
                                          Helgen bjöd på härligt men kallt väder. Matte och jag
                                         är ute på en morgon tur. Sen är resten av dagen ledig....
                                          Nästa helg skall det vara joggin i min skog, tydligen tävling.
                                          Stod å funderade på om matte å jag kan vara med hmmm.
                                          Men jag vet vägen i skogen så jag blir nog hemma !!!

No comments:

Post a Comment