Wednesday, February 22, 2012

Älskade SAM !!!

                                                    Två år har jag haft Älskade Samme mannen !!!
                                                    Vi har lärt oss mycket tillsammans. Vi hadde lite kontakt
                                                    svårigheter i början. Han trodde han kunde bestämma och
                                                    jag fattade inte vad han höll på med. Jag drev på lite förmycket
                                                    i ridningen. Sam litar nu på mig och är trygg med mig.
                                                    Kan lugna han snabbare om han stirrar till ( 2 ggr per år typ).
                                                   Jag kan läsa han som en öppen bok nu. Detta kommer att bli
                                                   konon vi har många år framför oss. Sam är nu 13 år.
                                                   Jag hoppas han kommer att bli riktigt gammal hos mig.
                                                   Har en kompis som hadde en fjording som blev 34 år !!!
                                                   Min förra häst blev 21 år. Sam är snäll, lite lat, gillar att hitta på
                                                   saker, alla hästar gillar han ( människor också). Gillar att bli
                                                  ompysslad. 100% trafiksäker. Rids på 2 delat ägg bet och bomlössadel
                                                  Torsion vilket fungerar kanon !!! Ann
                                                  
                                                    
                                                   
                                 

1 comment:

  1. Hej! Jag måste bara säga att jag läser din blogg hela tiden och det är så roligt att se att sam kommit till någon så bra! Jag är kompis med Malin och det var jag som kom trea med sam i 90 cm på pingstpokalen! :) Har ridit honom många gånger och sett hans utveckling så det är jätteskoj att läsa om hur han har det nu!

    ReplyDelete