Friday, February 10, 2012

Cirkushäst.

                                                   Jag blir snart en cirkushäst !!! ha ha
                                         Det är super kul tycker både matte och jag.
                                        När vi höll på så kom en gubbe och frågade matte :
                                        Vad vill du att han skall göra nu. Jo sa matte han skall komma
                                        till mig. Gubben sa : Det gör han absolut inte då får du ha en spann havre.
                                        Matte gick höger vänster sa mitt namn stannade. Vad tror ni hände ?
                                        Jag går mot henne, då går hon bakåt jag travar mot henne.
                                        Gubben vände och gick sa inget. Ha ha ha där fick han !!!!
                                       
                                        

No comments:

Post a Comment