Sunday, February 5, 2012

De är nog avundsjuka...........

                                      Hej!! har varit en super kylig helg -16 på nätterna. Men vi håller igång
                                      så gott vi orkar. Vi gör lite roliga övningar horsemanship också
                                      är vi i skogen. Tur man är broddad för det är is på vissa sträckor.
                                      Vi håller i gång ca 5 dagar i veckan året runt. Så det är väl okej
                                      att ta det lite lugnare någon vecka. ( Lugnare ridning och lugnare turer
                                      i skogen. Men ingen vila helt för det. ) Matte blev lite arg (inte på mig)
                                      i går hästfolk är makalös till att lägga sig i hur andra gör.  Det roliga är
                                      att de som har så många åsikter glömmer sina egna hästar........
                                      Min matte sköter mig exemplariskt jag är pigg och glad varje dag.
                                     Jag utstrålar harmoni !!!!!!!!!! Nog om detta ha ha.         
                                     

No comments:

Post a Comment