Wednesday, February 15, 2012

Söta jag.

                                           Matte säger att jag blir lite "bråkigare " på vintern.
                                           Vet inte vad hon menar med det ???
                                           Tror det är att hon skall bestämma !!
                                           Jag har blivit bättre ( några åter fall) men matte är envisare än mig.
                                           Matte säger : bara vänta och se detta kommer att bli så bra !!
                                           Vi har ju måååånga år framför oss.
                                          Söta jag !! Är på väg ut i hagen efter dagens pass.
                                          Matte har hjälpt mig att bli av med lite päls, super sköönt.

No comments:

Post a Comment